Szállások: az első megvan

2009.07.23. 07:44

Címkék: szállás tervezés faház kemping

Gőzerővel kezdtem el szállásokat keresni Oslo környékén és kicsit hitetlenkedve tapasztaltam, hogy ez a környék nincs annyira elárasztva kempingekkel, mint az ország többi része. Amit találtam, azok közül is sokat ki kellett lőnöm, mert vagy szállodai áron voltak faházak, vagy semmiféle elektronikus elérhetőséget nem találtam hozzájuk, csak telefonszámot. Azért akadt egy, a Hommandberget Camping, úgy 60 kilométerrel délre Oslo belvárosától, az Oslofjord partján, Svelvik városától délre. Nem is bántam, hogy délre fekszik, 13.-ra úgyis a leghosszabb autóutazás várt ránk.

Sajnos ennek is osloi árai voltak, de azért még 500 NOK (15.000 Ft) belül maradt éjszakánként.

Tegnap írtam is nekik és 15 percen belül már választ is kaptam. Volt nekik faházuk és én nem is teketóriáztam: azonnal lefoglaltam. A nyugta még éjfél előtt megérkezett.

Augusztus 11-12. kipipálva… Ha a többi is így fog menni, gyorsan megleszünk. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fjord.blog.hu/api/trackback/id/tr361278246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyutok 2009.08.12. 20:19:41

Sziasztok Világjárók! Kicsit macerásan találtam a kommenthelyre, de megoldottam. Már alig vártam, hogy olassak rólatok. Nagyon klassz kocsitok van, a yaris egy kicsit szűkös lett volona ennyi cuccal. Nagyon jól néztek ki a képeken! örömmel töltött el a nyugis forgalom, ami itthonra nem jellemző. Zsz-ón vagyunk kellemes az idő és holnapra várjuk a Horváth Csapatot. V azt mondta, hogy legalább 10-en jönnek. Vettem ma Tamásnak egy mentőmellényt, mert a tiedet nem akartam kölcsönadni. Elöl van az úszó rész és fejtámlás. Hátul nincs semmi. Övekkel lehet összefogni. 70 kg feletti súlyra szól és úgy írja, hogy visszafordítós, azaz hátra fektet. Remélem jó lesz. Várjuk a további beszámolót. Vigyázzatok magatokra és jó utat. Mill puszi Anyutok, Aputok

anyutok 2009.08.12. 20:21:05

Sziasztok Világjárók! Kicsit macerásan találtam a kommenthelyre, de megoldottam. Már alig vártam, hogy olassak rólatok. Nagyon klassz kocsitok van, a yaris egy kicsit szűkös lett volona ennyi cuccal. Nagyon jól néztek ki a képeken! örömmel töltött el a nyugis forgalom, ami itthonra nem jellemző. Zsz-ón vagyunk kellemes az idő és holnapra várjuk a Horváth Csapatot. V azt mondta, hogy legalább 10-en jönnek. Vettem ma Tamásnak egy mentőmellényt, mert a tiedet nem akartam kölcsönadni. Elöl van az úszó rész és fejtámlás. Hátul nincs semmi. Övekkel lehet összefogni. 70 kg feletti súlyra szól és úgy írja, hogy visszafordítós, azaz hátra fektet. Remélem jó lesz. Várjuk a további beszámolót. Vigyázzatok magatokra és jó utat. Mill puszi Anyutok, Aputok
süti beállítások módosítása