Első útvonalterv

2009.07.18. 20:47

Címkék: szállás tervezés útvonal

Miután hosszas tanakodás után eldöntöttük, hogy kényelmesek leszünk és faházban lakunk, elkezdhettük a vázlatos útiterv összeállítását. Készítettünk egy táblázatot az útvonal sarokpontjaival. A tervünk, hogy az érkezés napján megszállunk Oslóban, másnap megnézzük a várost, majd csütörtök reggel bérelünk autót és két nap alatt eljutunk a nyugati partra. Itt lassan, nagy vargabetűkkel északnak tartunk Bergen, a Sogne- és Nordfjord érintésével, egészen Alesundig megyünk, ahonnan az ország belsején keresztül egy nap alatt visszaérünk Osloba, az elutazásunk előestéjén.

Íme a tervezetünk:

Városnézés és a környéke

Alesund

Szo

Seven sisters (hajós körút)

Geiranger

Utazás

Összkilométer:

2300

Ez alapján háromszor nem kell "sátrat bontani" és három húzósabb nap lesz autózás tekintetében.

Hétfőtől nekiláthatunk a szállások keresésének!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.