Képáradat

2009.08.28. 16:55

Címkék: beszámoló képek

Feltettem egy kicsivel nagyobb mennyiségű képet az útról ide. A képek között akad olyan, amelyik a napi beszámolókban is szerepelt már, de sok új kép is bekerült.

Néhány panorámakép is került fel ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://fjord.blog.hu/api/trackback/id/tr911344526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ovarzolee 2009.08.28. 20:20:42

Szép út volt, nyomon követtem a beszámolót. Én tavaly augusztusban voltam 8-16 között és most megyek vissza szept 19 - okt 3. között. Remélem az idővel több szerencsém lesz :(

Balage1551 · http://fjord.blog.hu 2009.08.28. 23:20:03

@ovarzolee: Igen. Ez egy ország, ahova vissza kell térni, két hét nem elég.

Szeptember végén talán már kevesebb csapadék lesz! Drukkolok!

Arpesz · http://kerekparral-athenig.blog.hu 2009.11.25. 14:25:20

Sziasztok!

Nagyon jó az oldal, szép, átlátható, és tényleg hasznos! Állat jó a költségvetés is, én már sajnálom, hogy nem készítettem. Mivel mi kerékpárral voltunk( 100napbringa.hu ), és csak néhányszor laktunk olcsó kempingekben, amúgy couchsurfing vagy vadkemping, ezért a legnagyobb tételek (útdíj, üzemanyag, autóbérlés, szállás) nálunk nem játszottak. Szóval olcsóbban kijöttünk, igaz, tovább tartott és néha kőkemény volt a bringán, de megérte! :)
A legjobb képeket feltettem ide:
norvegia.utazni.info

Balage1551 · http://fjord.blog.hu 2009.11.26. 07:46:37

@Arpesz:
Szia!

Viszonlag hamar értesültem a túrátokról közös ismerősünkön (Lukács Laci) keresztül és végig figyelemmel kísértem utatokat. Irigykedtem is, lévén én is rendszeres bringázó és bringatúrázó vagyok, s bár az én léptékem azért nem akkora, mint a tied, Szlovéniát, Burgenlandot és kis hazánk számos pontját bejártam. ;-)
Ami a költségvetést illeti, mi is dinamikusabbra terveztük, de pár héttel az indulás előtt kiderült, hogy nem ketten, hanem hárman megyünk, ezért kicsit visszavettem a nomádságból. :-) Ahogy leírtam a blogban is, a mi utunkat is ki lehetett volna olcsóbban hozni, de nem volt elsődleges szempont a teljes olcsóság.
Kedvet kaptam a blogodat ismét megnézni!
süti beállítások módosítása